O reklamie w transporcie publicznym

Reklamy umieszczana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dość powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje faktyczne szanse na to, że zostanie to zauważone. Większość autobusów często przemierza chociaż na jakiś czas zatłoczone tereny miasta, co daje właśnie szansę, iż spora ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas dostrzeże.

Marketing, który używa komunikację miejską jako narzędzia to nie jest nic nowego. Zazwyczaj przybiera to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego autobusu, czy tramwaju nie będzie czymś nietypowym przy normalnym wybraniu się na miasto gdyż ludzie faktycznie sią decydują na taki typ marketingu.

Transport publiczny taki jak autobusy jest jedną z tych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Nie małe grono z pośród nas z niej korzysta lub korzystało w przeszłości. Jest znana i dobrze dostrzegalna więc nie jest niczym odosobnionym, że ludzie decydują się na jej wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci ogromnych naklejek na pojazdach.

Tramwaje są już czymś normalnym jeżeli chodzi o miejski krajobraz. Łatwo je dostrzegamy w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów są niemalże zobowiązani zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku przecinania się torów w regularną jezdnią. Fakt, że są widoczne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj widzimy je w bardziej zaludnionych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być postrzegane jako sposób na reklamę (tramwaje reklama).

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.