Wysyłanie SMS-ów to też sposób na dotarcie do ludzi.

Wysyłaj promocyjne wiadomości tekstowe na telefony swoich klientów za pomocą SMS-ów.

Wiadomości tekstowe były wykorzystywane w różnych kampaniach marketingowych i często są bardzo skuteczną strategią. Możesz używać wiadomości tekstowych, aby informować ludzi o najnowszych wyprzedażach/ofertach specjalnych. Możesz także śledzić i przypominać klientowi o nadchodzących wydarzeniach. Wiadomości tekstowe mogą być bardzo przydatne do robienia aktualnych ogłoszeń poprzez przypomnienia.

W tej sekcji powiemy o dużej zalecie kampanii SMS’owej

SMS-y stały się bardzo popularną formą komunikacji na przestrzeni lat i oczekuje się, że trend ten będzie się utrzymywał. Jedną z najlepszych rzeczy w wysyłaniu SMS-ów jest to, że możesz łatwo skontaktować się z kimś, kto nie ma dostępu do komputera, ponieważ jest on często w ruchu (a zatem nie jest w pobliżu) i raczej szybciej się dowie o nowym SMS’sie niż o mailu.

SMS-y to świetny sposób na komunikację z klientami.

Mogą otrzymywać najnowsze oferty i wydarzenia, a także dać im szansę na uzyskanie Twojej opinii na temat nowych produktów.
SMS to także coś, co możesz wykorzystać do reklamowania swoich produktów – na przykład wysyłając SMS z kodem promocyjnym. Jest to szczególnie przydatne dla mniejszych sprzedawców detalicznych lub marek odzieżowych, które nie mają dużego budżetu. Warto samemu też zapoznać się z tematem by zadecydować czy kampanie SMS to jest coś w co chcielibyśmy się bawić.